85″ TCL 85C645 – Recenze

TCL 85C645 je jedním z nejnovějších modelů televizorů od renomovaného výrobce TCL. Tento obří televizor s úhlopříčkou 85 palců nabízí ohromující vizuální zážitek díky svému rozlišení 4K Ultra HD a podpoře HDR10+. S moderním designem a tenkými rámečky se tento televizor stane skvělým doplňkem každého interiéru. Dále disponuje širokou paletou funkcí, jako je například operační systém Android TV, hlasové ovládání nebo možnost připojení k internetu pomocí Wi-Fi. V této recenzi si detailněji prohlédneme všechny klady i zápory tohoto velkoplošného televizoru od TCL.

Ohromující vizuální zážitek s rozlišením 4K Ultra HD a HDR10+

S touto kombinací se divák ocitne uprostřed akce s neuvěřitelnou ostrostí obrazu a živými barvami. Rozlišení 4K Ultra HD přináší čtyřikrát větší množství pixelů než běžné Full HD televizory, což znamená naprosto detailní obraz bez jakékoli rozmazanosti. Každý jednotlivý detail je tak viditelný a realistický.

Dodatečně pak technologie HDR10+ umocňuje tento vizuální zážitek ještě více. Díky ní jsou barevné odstíny bohatší a kontrast mezi tmavými a světlými scénami je mnohem víc vypjatý. To znamená, že každá scéna na obrazovce působí jako skutečnost – tma je opravdu temná a slunce na obloze doslova oslňuje. Celkově lze řict, že TCL 85C645 s rozlišením 4K Ultra HD a technologiemi HDR10+ posouvajte hranice toho, co si dokázal divák doposud představit ve spojeni s domácím kinem.

Moderní design a tenké rámečky pro skvělý doplněk interiéru

Moderní design a tenké rámečky jsou dnes neodmyslitelným doplňkem každého interiéru. A právě to nabízí nový televizor TCL 85C645. Jeho elegantní vzhled s minimálním rámečkem okolo obrazovky dodá vaší místnosti sofistikovaný a moderní vzhled. Tenké rámečky navíc umožňují maximálně využít prostor na obrazovce, čímž se zaručuje skvělý vizuální zážitek při sledování oblíbených filmů, seriálů či sportovních utkání.

S rozlišením 4K Ultra HD si užijete naprosto detailní a ostrý obraz, který vás vtáhne do děje jako nikdy předtím. Dodejte svému domácímu kinu tu správnou atmosféru díky podsvícení Micro Dimming Pro, které optimalizuje kontrast i jasnost scény pro ještě lepší zobrazení barev a detailů. Navíc tento televizor disponuje operačním systémem Android TV, takže si snadno stáhnete své oblíbené aplikace ze Google Play Store a budete mít veškerou zábavu na dosah ruky. Nechte se unést moderním designem a tenkými rámečky televizoru TCL 85C645 a dopřejte si skvělý vizuální zážitek přímo ve vašem obývacím pokoji.

Široká paleta funkcí včetně operačního systému Android TV a hlasového ovládání

Díky tomu můžete snadno přistupovat k různým aplikacím a streamovacím službám, jako je Netflix nebo YouTube, přímo z televizoru. Operační systém Android TV také umožňuje personalizaci prostřednictvím stažení dalších aplikací ze Google Play Store.

Hlasové ovládání je další zajímavou funkcí tohoto televizoru. Stačí jednoduše použít hlasový příkaz a televize provede požadovanou akci. Můžete například změnit kanál, upravit hlasitost nebo vyhledat konkrétní film či seriál pomocí svého hlasu. Tato funkce usnadňuje ovládání televize a poskytuje pohodlnější uživatelský zážitek.

Celkově lze říci, že TCL 85C645 s operačním systémem Android TV a hlasovým ovládáním nabídne uživatelům širokou paletu funkcionalit pro jejich zábavu i pohodlí. S tímto televizorem si budete moci vychutnat oblíbené filmy a seriály, surfovat po internetu nebo hrát hry s jednoduchostí a pohodlím.